үйрету дегеніміз - оқыту процесі дегеніміз не > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

үйрету дегеніміз - оқыту процесі дегеніміз не

페이지 정보

profile_image
작성자 Epifania Caudle
댓글 0건 조회 25회 작성일 24-08-09 08:40

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
үйрету дегеніміз - оқыту процесі дегеніміз не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қалыптасу процесі дегеніміз не? «The оқыту а процесс Қызметкерлердің мінез-құлқы, білімі мен мотивациясы қызметкерлердің сипаттамалары мен жұмысқа қойылатын талаптар арасындағы. Оқыту процесі Краткое описание Білім беру деп табиғат және қоғам жайында ғылымда жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруін және оны омірде тиімді етіп қолдана білуін айтады. Кез кел-ген оқыту оқытушы мен оқушы және білім мазмұнының мақсатты түрде бір-біріне ықпал етуі арқылы жүзеге асады. 5. Жеке адамды үйрету тек іс-әрекет жасату арқылы мүмкін болады. 2. Оқыту дегеніміз: 1) Оқушыны заман талабына сай оқыту 2) Алған ғылыми ілімді дамыту. Оқытудың міндеті оқушыны айнала ортамен (табиғат, қоғам) және адам дамуының негізгі заңдылықтарымен қаруландыру. Оқушы дүние тануда бұрын ғылымда белгілі болған, зерттеліп, дәлелденген жаңалықтарды, заңдылықтар мен тұжырымдарды әрі қарай дамыта түседі. Оқыту процесін іске асыру белгілі бір заңдылықтарды меңгеру негізінде жүзеге асады. Құбылыстар мен процестер арасындағы дамуды сипаттайтын мәнді байланыс философияда заңдылық деп аталады. Оқыту процесінің заңдылықтары оның тұтастығын дәлелдейді. Әңгімелесу – оқытудың диалогтық әдісі, мұғалім оқушыларға мұқият ойластырылған сұрақтарды жүйелі қою арқылы олардың жаңа оқу материалын. Ұғыну – бұл саналы түрде ғылыми білімді, заңдылықтарды ұғу, фактілерді жинақтау процесі, қорытынды шығару. Ұғыну процесінде оқылатын материал терең ойластырылады, дәлелденіледі және бекітіледі. Ұғым, қарапайым және ғылыми ұғым болып екіге бөлінеді. Педагогика — жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені, 20 ғасырдағы қазақ халқының жағдайы эссе білім беруді. Үйрету дегеніміз үйретудің идеологиясы мен бағдарламасын, сондай-ақ шынайы білім беру мен үйретуте басылык жасаудың тұлға мен мәдениетті әлеуметтік тұрғыдан калыптастырудың педагогикалык әдістерін анғартатын. ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ. ДИСТАНЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ. Проблемалық оқыту Модульдік оқыту. ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ КЕМШІЛІКТЕРІ. Оқу материалы материал. Бағдарламалық оқыту. Оқыту түрлері. МОДУЛЬДЫҚ ОҚЫТУ. Оқытудың міндеті – оқушыны айнала ортамен (табиғат, қоғам) және адам дамуының негізгі заңдылықтарымен қаруландыру. Оқушы дүние тануда бұрын ғылымда белгілі болған, зерттеліп, дәлелденген жаңалықтарды, заңдылықтар мен тұжырымдарды әрі қарай дамыта түседі. Оқыту — қазіргі заманның талаптарын ескере отырып, оқушылар тұлғасын, білім, іскерлік және дағдыларды меңгерте отырьш, мақсатты қалыптастыру мен дамыту процесі. Оқыту -қоғамдық құбылыс. Оқушыларға арналған оқыту дегеніміз не? Студенттің оқытуы мектепке дейінгі мұғалімдерге тәжірибе жинақтауға және өздерінің педагогикалық дағдыларын.



шұғаның белгісі мәселесі - шұғаның белгісі қандай шығарма [Читать далее...]

Б.Майлиннің өмірі мен шығармашылығы «Шұғаның белгісі» хикаясы. атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Шұғаның белгісі» қазақ прозасының шоқтығы биік туындыларының бірі. Бейімбет Майлин – "қазақ әңгіме жанрының атасы" деуге болады. «Повестегі бас кейіпкер – Шұғаның бейнесі әртүрлі іс-әрекеттің даму барысында айқындалады. Кейіпкер арқылы тағдырына ата-анасын да емес, бауырларын да емес, өзін қоршаған әлеуметті де емес, тек қана ата салтын кінәлап, шарасыздыққа, өлімге барып тірелген қыз тағдырының өкініші, арманы көрсетіледі. Әңгімеде келтірілгендей Шұға образы былайша суреттеледі: «Ажары қандай болса, ақылы да сондай. Жеңілдік дегеннің не екенін білген бала емес. Сөйлеген сөзі, жүрген жүрісі қандай, біртүрлі паң еді-ау, отзывы о врачах пример шіркін Бұл күнде ондай қыз қайда. Шұғаның белгісі повесіне композициялық талдау керек еді.яғни басталуы, шарықтау шегі, соңы деген сияқты талдау керек. шұғаның белгісі. Шұғаның белгісі Әдебиет порталы. Бүгінгі туған күн иесі. Қалиолла Ахметжан. Әдебиеттi ешкiм мақтаныш үшiн жазбайды, ол мiнезден туады, ұлтының қажетiн. Сәкен Сейфуллин, Бейімбет Майлин, Ілияс Жансүгіров шығармалары, ҰБТ, «Шұғаның белгісі» повесі – жастардың теңдікті, еркіндікті аңсап. Шұғаның белгісі» повесінде оқиғалық өрілімдер, кейіпкерлердің мінездемелері, диалогтер, сезім, көңіл күйлері Қасым деген адамның әңгімесі болып. Авторы: Бейімбет Майлин 1894 жылы Қостанай уезінің Дамбар болысында (қазіргі Қостанай обл, Таран ауд, Б.Майлин аулында) дүниеге келген. Бейімбет Майлин "Шұғаның белгісі" Шұғаның хаты: Үш бәйтерек: тағдыр мен тағылым: Ілияс Жансүгіровтің туған жылы: Айт күндері әңгімесі: СЮЖЕТТІК. Шұғаның белгісі» повесіндегі – мінездеу. «Шұғаның белгісіндегі» сюжеттік даму (ситуация) тек адамдар тағдырына негізделген. Әрбір тарауда ситуация, қат-қабат конфликт арқылы өсіп-өніп жатқан әр алуан тип пен характер, олардың өзара қарым-қатынастары аса шыншыл, дәлелді, сондықтан да нанымды суреттейтіні сондай – жан жүрегін толқымай оқу мүмкін емес. Повестегі бас кейіпкер – Шұғаның бейнесі әр түрлі іс-әрекеттің даму барысында айқындалады. Кейіпкер арқылы тағдырына ата-анасын да емес, бауырларын да емес, өзін қоршаған әлеуметті де емес, тек қана ата салтын кінәлап, шарасыздыққа, өлімге барып тірелген қыз тағдырының өкініші, арманы көрсетіледі. Мынау алдымыздағы үлкен көл «Қамысақты» ғой: осының сол жағын ала жүріп ана шаңырқай көрінген Обаның белесінен тура ассақ алдымыздан бір кішкене сүрлеу келеді. Сол сүрлеумен барып Шұғаның белгісінен қара жолды қиып аламыз, деді. Әңгіме азырақ ой бөлейін деді. Аттың жортысына шайқалып ауырып келе жатқан іш те ұмытылғандай болды. Жол қысқарту үшін жолдасыммен сөйлесуді мен өзім де тілеп келе жатыр едім. Бірақ бұрын сырлас адамым болмаған соң әңгімеге қандай жайының барын анық біле алмай сөз ашпап едім. Және менің бір әдетім жолда келе жатқанда өзім сөйлегеннен де, біреуді сөйлетіп тындауды артық көруші едім. Авторы: Бейімбет Майлин 1894 жылы Қостанай уезінің Дамбар болысында (қазіргі Қостанай обл, Таран ауд, Б.Майлин аулында) дүниеге келген. 9 сыныпқа арналған Атамұра баспасымен жасалынға қысқамерзімді жоспар. Литература, Уроки, 9 класс, Бейімбет Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты 9 сынып. Знак Шуги Шұғаның белгісі Беймбет Майлин Бейімбет Майлин читать онлайн бесплатно полную версию книги. Біз елден шыққанда күн де сәскелікке жақындап еді. Ұшпалы сұр бұлттар көшкен. Шұғаның белгісі»повестімен оқушыларды таныстыра отырып, повесттегі негізгі идея –адал достық, шынайы кіршіксіз, таза махаббат мәселесін көтеру. 2. Дамытушылық. Шұғаның белгісі — Бейімбет Майлиннің жж. жазған повесі. Повестің фабуласы дәстүрлі: Кедейден шыққан Әбдірахман деген мұғалім жігіт Есімбек деген байдың Шұға атты сұлу қызына ғашық болады. Жігітті қыз да сүйеді. Бұл, әрине, байларға ұнамайды. Олар жала жауып, Әбдірахманды айдатып жібереді. Бұған күйзелген Шұға айықпас дертке ұшырайды. Қызының халіне қиналған Есімбек болысқа айтып, Әбдірахманды амалсыз босатады. Әбдірахман алып-ұшып, сүйікті Шұғасын көруге асығып келсе, қайран ару жарық. 6) Әбдірахман мен Шұғаның арасын жалғап "алтын көпір" болған кейіпкерлерді ата. Сізге несімен ұнады? Несімен ұнамады? 7) Бейімбет Майлиннің "Шұғаның белгісі" атты шығарманы жазуына не әсер етті? Шұғаның белгісі» повесіндегі – мінездеу. «Шұғаның белгісіндегі» сюжеттік даму (ситуация) тек адамдар тағдырына негізделген. Әрбір тарауда ситуация, қат-қабат конфликт арқылы өсіп-өніп жатқан әр алуан тип пен характер, олардың өзара қарым-қатынастары аса шыншыл, дәлелді, сондықтан да нанымды суреттейтіні сондай – жан жүрегін толқымай оқу мүмкін емес. Повестегі бас кейіпкер – Шұғаның бейнесі әр түрлі іс-әрекеттің даму барысында айқындалады. Кейіпкер арқылы тағдырына ата-анасын да емес, бауырларын да емес, өзін қоршаған әлеуметті де емес, тек қана ата салтын кінәлап, шарасыздыққа, өлімге барып тірелген қыз тағдырының өкініші, арманы көрсетіледі. Б.Майлин "Шұғаның белгісі" шығармасы туралы түсінік бере отырып, сюжеттік-композициялық талдау жасау. Б.Майлиннің өмірі мен шығармашылығы «Шұғаның белгісі» хикаясы. атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ тілі. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз.


магазин алпамыс оружие цены каталог
болашақ жоғары колледжі шымкент
отбасы бюджетін қалай жоспарлауға және үнемдеуге болады эссе
е кызмет сайт
необычные виды транспорта в москве

.
==============================================================

~~~~~ лимит на снятие наличных каспи ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입

사이트 정보

회사명 : 회사명 / 대표 : 대표자명
주소 : OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
사업자 등록번호 : 123-45-67890
전화 : 02-123-4567 팩스 : 02-123-4568
통신판매업신고번호 : 제 OO구 - 123호
개인정보관리책임자 : 정보책임자명

접속자집계

오늘
5,275
어제
6,320
최대
6,703
전체
697,977
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.