мерсер әңгіме түрлері - зерттеушілік әңгімеге тән белгілер тест > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

мерсер әңгіме түрлері - зерттеушілік әңгімеге тән белгілер тест

페이지 정보

profile_image
작성자 Alex
댓글 0건 조회 93회 작성일 24-05-30 22:00

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мерсер+әңгіме+түрлері+зерттеушілік+әңгімеге+тән+белгілер+тест
 
 
мерсер әңгіме түрлері - зерттеушілік әңгімеге тән белгілер тест [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Олар: әңгіме дебат,зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме. Ұжымдық түсінік мен білім берудегі қол жету аясында табысты талқылауда әңгімелесудің. Оқуда қолданылатын әңгімелеу түрлері? *Әңгіме-дебат, топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі қай модульмен тығыз байланысты? 370.Мерсер(2000) сыныпта талқылаудағы дәлелдің 3 түрін анықтаған,олар:1) пікірталастық әңгіме, оқушылар бәсекеге қабілетті, басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды. 2) Кумулятивтік әңгіме, мұнда оқушылар бір-бірінің үлесін сынамайды және сындарлылыққа негізделеді. Әңгімелесудің үш түрі бар. Олар: әңгіме дебат,зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме. Шульман ілімі бойынша мұғалімдерге тән белгілер (кәсіби түсінік, оқытудың тәжірибелік дағдылары, кәсіби тұтастық). Қандай белгілер бойынша жіктелген: +++өзара қарым — қатынас стилі бойынша. Адам тәжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі: ++++эпизодты. Адамгершілік тәрбиесі:+++ жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті: +++Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру. Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз: +++ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады. Оқуда қолданылатын зерттеушліік әңгімеге тән белгі:+++ әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады. Диалог, сыныппен әңгіме. Әңгіме-дебат, топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме. Сынып жетекшісімен әңгіме, жеке әңгіме, танымдық әңгіме. Досымен әңгіме, сыныппен әңгіме, ата-анамен әңгіме. Көпіршелер дегеніміз Білім беруді, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту. мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған бағалау. a) Сабақтағы іс-әрекеттің нақтылы элементтері. a) Мұғалім бағаны өтілген тақырып бойынша тест үшін қояды. b) Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп болған соң қысқаша. түсініктемелер жазады. Ұлттық біліктілік тестілеуге дайындалуға арналған педагогика мен əдістемеден көмекші құрал. Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын әңгіменің түрі зерттеушілік әңгіме. Н.Мерсер зерттеуіне сәйкес қатысушылар төзімділік тыңдайтың әңгіме түрі-комунекативтік. Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгімеге сипаттамасы ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады. Метану терминін алғашқы кім қолданды Флейвел. Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі Александра----талқылау. Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті Ж: оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру • Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті Ж: оқушының сұраққа жауабын тыңдау • Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. Ж: дәріс, әңгіме-сұқбат, ақыл-кеңес • Баланың өмірлік жолын айқындайды. Ж:Отбасының жағдайы. Ата-анасының кәсіптері. Ж: оқыту құралы • Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз Ж: әркімнің идеясы пайдалы. Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталады. 127. Зерттеушілік әңгімеге тән белгілер.  әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады. 128. Н.Мерсер бойынша кумулятивтік әңгіменің сипаттамасы.  айтылған идеялар топта үнемі мұқият бағалана бермейді. 129. Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі. Олар: әңгіме дебат,зерттеушілік әңгіме, топтық әңгіме. Ұжымдық түсінік мен білім берудегі қол жету аясында табысты талқылауда әңгімелесудің. Зерттеушілік әңгіме. Көшіріп алу Мерсер (1995) әңгімелесудің үш түрін анықтады: Әңгіме – дебат. Ой пікірлерде үлкен алшақтық болады, әрқайсысы өз шешімінде. Бәсекелестікке құрылғандықтан топ ортақ шешімге келе алмайтын әңгіме түрін көрсетіңіз:Әңгіме-дебат. Блэк пен Уильям зерттеулерінде сыныптың «қара жәшік».



уақыт өлшем бірліктері 3 сынып - секунд өлшем бірлігі [Читать далее...]

7- сынып. 2.1. 1.1 Ақпараттың өлшем бірліктері. Ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірлігіне қалай ауыстыруға болады? Басқа іс-әрекеттер. Қазақстан Республикасы,Солтүстік-Қазақстан облысы,Тимирязев ауданы Жарқын орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Махамбетова Сандугаш СоветкызыМақсаты:1.Уақыттың жаңа өлшем бірліктері-секунд,ж. Уақыт түсінігін қалыптастыру.Уақыттың өлшем бірліктері – сағат және минутпен, олардың арақатынасымен таныстыру. 2. Нақты мысал келтіру арқылы оқушының сөйлеу дағдысын дамыту, шығармашылыққа баулу. 3. Уақытты үнемдей білуге баулу, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: түсіндіру, колге жапкан какпак сиресип тур катты ак сұрақ-жауап. Бірқалыпты қозғалысқа анықтама бер? Дене кез келген тең уақыт аралықтарында ұзындығы бірдей жол Жол (Си жүйесіндегі өлшем бірлігі). Талқылау: Массаның қандай өлшем бірліктері қолданылады? (999) Сандарды жазыңдар: 2 жүздік 4 ондық 1 бірлік; 5 жүздік 3 ондық; 7 ондық 9 бірлік. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. 2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут. 2.1.3.4 Ұзындық (см, дм, м), концерт зиверт астана масса (кг, ц),уақыт (сағ, мин, ай, жыл) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіру; Сабақ мақсаттары. Барлық оқушылар орындай алады: Уақытты анықтауды үйренеді; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тапсырмаларды топтық, жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады; Кейбір оқушылар орындай алады. Материалдар. /. Ашық сабақ Математика Уақыт.Уақыттың өлшем бірліктері 2 сынып. #Бастауыш сынып. #Ашық сабақ. #2 сынып. Уақыт аралығын есептеуге арналған тапсырмалар. (ауызша) №2. Өлшем бірліктерді өрнектеу. № 3. Өздік жұмыс ретінде қолданылатын есеп. 1- баған -І нұсқа, 2 баған ІІ нұсқа. №4. Уақыт өлшем бірліктері. Математика, 3 сынып, сабақ жоспары. kz &raq Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2С бөлімі «Уақыт»Күні:2- тоқсанСынып: 3Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні Қатысқандар: Қатыспағандар сан Кіру Құпия сөз Кіру ТіркелуҚұпия сөз ұмыттым? Басты бетСайт туралыFAQ картасы ???? қаріп өлшемі ????. Негізгі түйінді идея. Уақыт бірліктері және оның үлестерін меңгеру аса маңызды. Оқу мақсаты. Уақыт және оның өлшем бірліктері туралы білімдерін толықтыру. Математика сабағында шамалар және олардың өлшем бірліктерін оқыту әдістемесі. 3. Уақыт және оны өлшеуді математика сабағында оқыту әдісі 13. 3) шамалар және олардың өлшем бірліктері. Екітаңбалы сандарды азайту және қосу; шама және оны өлшеу бірлігі. Өлшеу құралдарының шкаласы. Уақыттың өлшем бірліктері. Математика, 3 сынып, сабақ жос № 159 сабақ. Уақыттың өлшем бірліктері. Математика, 3 сынып, сабақ жоспары. Қысқа мерзімді жоспар Құрметті оқырман! Файлдарды күтпестен жүктеу үшін біздің сайтта тіркелуге кеңес береміз!

Уақыт өлшем бірліктері 3 сынып, секунд өлшем бірлігі

3 сынып. Математика. Уақыттың өлшем бірліктерін түрлендіру.

Уақыт өлшем бірліктері 3 сынып, секунд өлшем бірлігі




меренговый рулет куликовский
фильм огонь смотреть онлайн бесплатно одноклассники
шторы алматы барахолка цена
туган ел олен
оттек жер қыртысында қосылыс түрінде кездеседі

.
==============================================================

~~~~~ қалдыбай атажанов ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입

사이트 정보

회사명 : 회사명 / 대표 : 대표자명
주소 : OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
사업자 등록번호 : 123-45-67890
전화 : 02-123-4567 팩스 : 02-123-4568
통신판매업신고번호 : 제 OO구 - 123호
개인정보관리책임자 : 정보책임자명

접속자집계

오늘
2,613
어제
6,403
최대
6,703
전체
744,695
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.